Lite träning..

Det har ju faktiskt blivit 2 "pass" till i veckan.
I tisdags red jag Pampas. Det blev inget jättelångt eller ansträngande pass, skritt och lite trav. Det hann ju bli så himla mörkt trots att jag snabbade mig som en galning, han är ganska snubblig så man vågar inte göra så mycket i skogen.
Hade Pampas idag också men red inte pga. min onda axel, gick knappt att mocka. Nu känns den helt okej om jag inte gör några häftiga rörelser men så var det ju innan jobbet idag också så vi ser väl hur det känns imorrn.

I går var jag och Bokmalen på 70 min spinning med Depeche Mode Mania. Spelades bara Depeche Mode! Det var roligt, inget favvoband för mig men några låtar kände jag igen och jag gillar verkligen när det är teman!! Hade lite problem med axeln stundtals så det kändes inte som att jag tog ut mig på samma sätt som förra veckan, men det kändes ordentligt ändå.

Ikväll var det planerat spring, men blev sent innan hemkomst från stallet. Ledsen Margit och torsken som skulle vara till middagen i frysen gjorde att jag planerade om och tar springet imorrn istället.

Nu mätt och belåten, snart kaffe och Lyxfällan!!

Kommentarer
ellinor

Springfredag låter som en bra plan !

Datum: 2010-11-04 Tidpunkt: 20:51:53
Beffa

Att det gör!! :D

Datum: 2010-11-04 Tidpunkt: 21:01:07
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0