Luffsjogg 3 km

Blev en joggingrunda igår, måste ju checka av kroppen efter febern och känna efter om jag kan vara med på Vårruset.
Så det blev 3 km luffsande runt omkring i kvarteret här.
Öppnade första km alldeles för snabbt, fick stanna för halsen var full med gojs. Kraxa lite och sen i väg igen. Ena linsen började jävlas så det var inte så skönt. Fick halvt i ordning den så jag kunde springa klart iaf.
Tror det var väldigt mycket pollen igår, och jag tog allergitabletten precis innan jag stack ut så jag vet inte om det har med det att göra..
Höll iaf ett jämnare&lugnare tempo på de andra två km och då gick det bara fint. Kändes skönt att jag kunde springa iaf, så får vi väl se hur Vårruset går. Jag tror inte att det kommer att gå speciellt snabbt, men jag är glad om jag orkar springa hela! :)

Siffror:
Distans: 3 km
Tid: 20:53 min
Tempo: 06:57min/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0