Löpning 3km med Krajna

Krajna-gumman och jag har startat morgonen med en joggingrunda. Mys. Sprang en sväng in till Ödetorpet, sen förbi "grannars" och vände sedan hemåt. Förvånad att jag höll så "snabbt" tempo trots rundan igår samt att Ödetorpet var tungsprunget, så mjukt motför vad jag är van vid!! Fick stanna och ta på Krajna kopplet en gång, samt en gång för att ta av mig jackan, blev på tok för varmt att ha jacka idag. 13 grader! (stannade dock klockan vid dessa tillfällen) Skönt att starta morgonen såhär! Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag och Paps in till stan!!

Kommentarer
Sara Jansson

Cool header :D

Datum: 2010-05-14 Tidpunkt: 15:06:14
Blogg/URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0