Kvällens göromål

Kvällens göromål:
* så lite som möjligt ;)

Nä, jag ska strax åka och hämta lillebror på busstationen när han ringer, så ska han komma hit och fixa med mina computers. Skönt. Man kan inte bo i stan och ha oskyddat nätverk har jag kommit på. Och sen blir jag så förbannad när inte datorerna vill som jag så då får han komma och fixa.

Sen måste jag laga middag också. Har ju iaf varit smart och tagit fram köttfärs så den har tinat snart. Men vad fanken ska jag göra av den? Jag är hungrig, men inte sugen på nånting särskilt alls. Tråk.

Måste på affärn också. Och jag borde hälsa på Preem och fråga om de sett mitt paket med linser, för det har fortfarande inte dykt upp efter 19 dagar. Oj då! :S

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0