Trött som få

Ursch vad trött jag är idag, och ont i kroppen efter skoterturen igår :P Men skoj var det!
Är iallafall hemma från fjällen och har hunnit jobba en dag. Trött, trött, trött så ikväll blir det en tidig kväll.

Har betalt räkningarna nu och umgåtts med Vickan en liten stund, hon är helt crazy och det är blomjord everywhere, så hon har visst haft lite tråkigt.

Ska slänga mig i bilen och åka till stallet innan jag somnar, sen en sväng in på Coop, laga middag och mest troligt soooova!!

Så vi hörs imorrn då jag förhoppningsvis är lite, lite piggare.

Tack för alla grattis på min födelsedag :D

Kommentarer
sandra

Oj har du fyllt år .. Viste inte jag =( Grattis iaf gumman !! .. Tack för din söta kommentar L .. Nje inte ner i vikt men gått ihop i kroppen en del .. muskler väger ju mer än fett ;P så lär ta ett tag innan vågen ställer om sig med S

Datum: 2010-03-23 Tidpunkt: 10:30:00
Blogg/URL: http://soohappy.blogg.se/
sandra

hehe ja de är ju som lättare att gå o springa när de blir mindre o mindre halt L .. Jag gav ju upp motioneringen när hunden dog :( ännu mer när magnus hund dog men nu är de dags att göra mer än att träna så man inte tappar kondisen totalt S .. Jo men vist är de så .. tur man kan kolla sig i spegeln me å inte bara på vågen S.. KRAMAR

Datum: 2010-03-23 Tidpunkt: 14:27:07
Blogg/URL: http://soohappy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0