Spinning + Core

Idag blev det först 40 min spinning med Fia (träffade även I och A där:D ) som sedan följdes av 30 min Core.
Spinningpasset var hur nice som helst, trots träningsvärk i ben och rumpa. Stor skillnad motför fredagens pass då jag höll på att somna på cykeln och knappt kunde få upp pulsen. Nu bara forsade svetten och benen fick kämpa ordentligt, härligt!
Core-passet tycker jag mest var tråkigt. Jag har dålig balans så jag ramlar ju fasiken nästan när man ska stå på ett ben. Dessutom tycker jag inte att armhävningar och tricepshävningar hör hemma i det passet, jag hatar dem och kan inte utföra dem heller, jag är för svag. Gör säkert fel också.
Men det var ju ändå jobbigt för magen så man kommer ju säkert att få träningsvärk iallafall, och det är ju det man vill!

Det var dessutom med andan i halsen som jag hann till passet. Jag var hemma 18.10 med otankad bil och frysta kycklingfiléer. Snabbgöra mat, byta om, kasta i sig maten, fort-fort åka till Iksu. Super-Fia var där och hade hämtat ut mina biljetter så vi hann med 5 minuter tillgodo, passet började 19.15. Hurtigt värre!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0