Spinning 40min kl.7:15

Dagens träning blev ett spinningpass med Fia.
Hade jag inte varit så himla trött så hade det varit helt perfekt, men jag trodde allvarligt att jag skulle somna på cykeln stundtals. Fruktansvärt trött var jag.
Min plan var ju att kliva upp tidigt så jag kunde gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll, och sen vakna när jag ska vara chaufför och sen sova igen, eftersom jag ska släppa ut hästarna imorgon.
Men jag måste nog gå och sova en liten stund, för annars kommer jag inte orka med resten av dagen.

Skönt ändå att börja dagen med träning, nu har man ju gjort det och kan göra vad man vill resten av dagen! Kalas!
Det blev dock mycket segare än det brukar vara för jag orkade liksom inte hela tiden. Men det känns bra ändå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0