Psst, ni vet väl att..

Idag är det 1 dag kvar tills jag fyller år...1 dag!! :D Väldigt nice om jag får säga det själv ;)

Imorrn är det dags att åka till fjällen också.
Jahapp, då är det väl dags att börja packa då. Ingen aning om vad som egentligen borde packas ner och inte har jag tvättat heller. Kom precis på att jag har tvättid nu, men den är ju ändå slut om en pytteyttestund så det skiter jag i.
Får gå och boka en ny så jag kan tvätta när jag kommer hem i stället!!
Vicky är väldigt pratglad idag, tycker matte är tråkigt som inte varit hemma så megamycket de senaste dagarna.
Men hon tröttnade ganska snabbt och gick och la sig och sov i stället, haha. Men hon är så söt när hon pratar och vill vara där jag är. Tjock-katt!



Gah, jag råkade bläddra igenom H&M´s vår och sommarkatalog. Jag vill ha sommar NU! Jag vill ha bara ben och sandaler, vinden i håret och solen i ansiktet. Sitta på en varm hästrygg och andas in skogens mysiga dofter. Bada i havet och ligga på Nydala och sola. Äta mjukglass och sitta på ballongen( hihi;) ) ljumma sommarkvällar.
Ja, jag vill ha sommar nu!!

Kommentarer
Angelica

Med tanke på att jag börjar att bli gammal så är det väl lika bra att jag skriver och säger GRATTIS idag! ;)

Ha en fin dag! Kraam

Datum: 2010-03-17 Tidpunkt: 10:40:27
Blogg/URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com
Mamman o Margit

Kommer snart med Muffin o tekakor o halvkassa wraps..

Och mjölk till kaffet!

Datum: 2010-03-17 Tidpunkt: 11:23:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0