Lite sömn

Samtidigt som alla dessa tidiga morgnar så har det dessutom blivit sena kvällar. Eller, iallafall avbrott i sömnen.
Det har ju varit House of metal i helgen, så jag har varit snäll och ställt upp som chaufför båda kvällarna.
Har dock pga. de tidiga morgnarna lyckats gå och sova och blivit väckt när de skulle hem i stället för att vara vaken som jag brukar. Och tur är väl det för annars hade jag varit totalt kraschad idag.
Så i fredags somnade jag vid 23 och upp vid 01.30 för att skjutsa, i säng igen vid 03 typ och upp vid 06.30 (njaa, snoozandet blev ju lite längre..) för att åka till stallet. Sen blev det tyvärr ganska sent igår innan jag somnade, skulle tro att det blev strax efter 00. Lillebror ringde väl vid 01.45 så jag var nog sen i säng igen innan 03. Och upp imorse igen vid 06.45 typ.
Jag är redigt trött nu och har ont i huvudet, men man får ju skylla sig själv också. Är ju bara mitt fel ;) Synd bara att det är en dagvecka som väntar så jag kommer nog få kämpa för att klara av den..

Nu ska jag skriva en matlista till veckan som kommer och senare åka och handla. Men innan det måste jag nog lägga mig i soffan en stund också..den ser väldigt lockande ut! ;)

Kommentarer
therese

Precis så känner jag också, jag ser inte förändringen. Därför tror jag att det är viktigt att se sig själv i spegeln ofta och ta bilder på sig!

Datum: 2010-03-07 Tidpunkt: 15:46:29
Blogg/URL: http://slutavarafet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0