Hos Mami

Hos Mami nu. Planerar inför morgondagen. Vad roligt det ska bli!!
Måste komma ihåg öronproppar och biljett. Har lagt fram biljetten så den inte ska glömmas. Men jag brukar alltid glömma öronpropparna. Då får man köpa såna osköna och det är inte kul.

Jag hann inte rida idag. Typiskt. Men, jag fick ju rida så mycket jag hann och ville, så då borde det inte göra så mycket. Det är ju synd att det skulle bli precis en sån vecka när jag har massor jag måste hinna med och dessutom jobbar kväll. Jag är alldeles för trött då för att vara igång jättetidigt för att hinna allt. Också är jag lite väl optimistisk och tror att allt ska ta mycket mindre tid än vad det tar också. Suck.
Nya tag när jag kommer hem. Då ska jag försöka rida varje dag. Är ju ledig då så det borde ju inte vara något problem. Förutom att det är jag som har utsläpp och då brukar jag vara ganska trött. Men, det löser sig väl.

Nu är det strax dax att åka till jobbet. Facket bjuder på smörgåstårta och sen är det årsmöte.

Sen är det bara en jobbarkväll och sen ledigt! Imorrn åker vi :)

Kommentarer
S O F I A -satsar till 100!

Jättefin blogg :O ;)



Läs om olika ridövningar och tips, få massor av update med roliga / fina bilder och filmer, tälingar och mycket mer på en fullspäckad hästblogg ;D



http://sofiaelinab.blogg.se



Att titta skadar inte ;)

Datum: 2010-03-02 Tidpunkt: 18:28:18
Blogg/URL: http://sofiaelinab.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0