Hockeydags!

Strax är det dax att bege sig mot Övik och se matchen MoDo-Skellefteå. Ska bli spännande!
Sist jag kollade så skulle ju Foppa spela, hoppas på det. Vill ju få chansen att se honom live! ;)

Annars har det varit en ganska bra måndag, jag somnade vid 22 igår framför en film, vaknade vid 23 när den var slut och hoppade i säng, somnade på en gång. Kände mig precis lika trött som vanligt när klockan ringde imorse, men har varit tusen gånger piggare under dagen. Hoppas jag lyckas hålla i det här nu och inte ligga vaken alltför länge så kanske man är så pigg att man orkar göra något på fredagen efter jobbet. Annars är jag ju bara död då.

Hoppas på mer träning den här veckan. Får väl se förra veckan som återhämtningsvecka eller nått. Blev ju bara ridning + 1 spinningpass. Inte speciellt mycket alltså. Men imorgon ska jag och Fia försöka träna, först ska dock mamma och jag ut och rida!!!! :D Hoppas på samma kanonväder som idag, dock gärna lite mindre blåsigt, då blir det myyyyyyys! Jag längtar!

Kommentarer
Mamman

Längtar också, men som du så klarar jag mig utan blåsten, emellanåt är tar det i ordentligt i byarna...

Datum: 2010-03-08 Tidpunkt: 16:27:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0