Hall-lampa

Hmm, lite duktig hann jag visst också vara. Har satt fast kabeln till hall-lampan som pappa hjälpte mig att sätta upp.
Så nu hänger den inte och dinglar och hotar med att ramla ner i skallen på en när man kliver in genom dörren.
Blev mycket skönare att kunna ha en liten lampa tänd i hallen också, i stället för taklampan.
Enda nackdelen är att den lyser upp proppskåpet lite väl mycket. Och det är ju inte så snyggt. Men vad gör man, hallen har ju inte direkt några andra väggar över ;)
Städa lite-lite hann jag också med, så nu ser här okej ut iallafall, skönt.
Gillar inte att komma hem och veta att det är stökigt. För det blir ju dessutom alltid stökigt när jag kommer hem :P Haha. Så då kan det vara skönt att det åteminstone ser lite okej ut.
Nu väntar jag på att mamma ska komma så jag får dricka kaffe. Kanske ska gå och slå på kaffebryggaren rakt!

Kommentarer
Lamia

Taaack :D

Datum: 2010-03-17 Tidpunkt: 12:18:35
Blogg/URL: http://lamiamichelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0