Februaris träning

Ja nu är ju februari slut och månadens mängd träning har hamnat i min mailbox.
Såhär såg det ut:

Totalt antal pass: 20 st
Total tränad tid: 11h 29 min
Total tränad sträcka: 20.09km

Känns väl som en okej månad. Varken bra eller dåligt skulle jag vilja påstå.
Jag vill att min fot ska bli bra så jag kan springa mer och längre. Jag förstår inte vad den håller på med. Blir så irriterad.

Den här veckan blir det inte så mycket träning skulle jag kunna tänka mig. Åker ju bort ons-tors, idag försov jag mig och hade alla hästarna plus intag innan jobbet, så då är det bara fre-sön kvar att träna på.
Får väl se om det blir något pass.

Kommentarer
sandra

Svarade i min blogg så svaret syns vid komentaren ist :P .. kramar

Datum: 2010-03-02 Tidpunkt: 08:17:25
Blogg/URL: http://soohappy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0