Stukade foten..

Den stukade foten känns bättre idag. Jag har faktiskt gått till och från tvättstugan utan att ha den lindad och det gjorde inte ont. Stort framsteg.
Nu ser jag faktiskt att jag har en fotknöl. Haha. Men den är fortfarande ganska blå.
Får se hur den känns imorgon, känns den okej kanske jag provar att gå/jogga lite lugnt. Har googlat lite och enligt typ vårdguiden så får man träna lugnt så fort den inte längre gör ont. Wohoo!!

Nu är det snart dags för jobb, bara tvätten blir klar så är det dags att åka. Känns drygt idag, kanske är det tråkiga vädret som gör det?

Vars är sommarvärmen? Humm.. vill ha sommar nu!!

Kommentarer
Mamman o Margit

Skönt att höra, då kanske du behöver Garmin imorgon? Jag ska också kuta lite då, idag ska jag ta en 3km bara samt lite 80meters spurtar...

Imorgon 6km och lite styrka...



Kroppen har kommit i det där tokläget och vill bara ha mer, mer, mer, man får tvinga sig att ta det lugnt!



Presenten är klar, håll tummar nu för jag tycker det blev fint.



Ha en bra dag trots att du känner dig trött och seg!

kramas!

Datum: 2010-06-09 Tidpunkt: 14:22:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0