Plugghäst.

Klev upp tidigt idag, typ runt 8. Satt mig och pluggade, det är faktiskt än så länge både roligt och intressant. Men om jag nu lyckats fatta rätt så behöver jag inte göra tentan senast imorgon, utan jag kan lugnt plugga vidare och göra tentan i augusti istället. Hoppas verkligen att det är så, för jag hinner aldrig plugga in allt och göra tentan imorrn. Den är nämligen på hela kursen och jag har ju börjat den lite senare eftersom jag kom in som reserv!!

Nu tror jag att jag måste slänga i mig någon typ av lunch och sen är det in i duschen, på med kläderna och iväg till jobbet. Jag kommer nog vara ganska trött ikväll, men va fan. Imorrn kan jag sova ut istället! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0