Löpning 4km

Tungt, jobbigt, blir illamående. Svettas som en gnu och tycker inte att det är roligt alls. Har vatten med men det hjälper inte. Benen känns stumma, kroppen känns stor och stum. Suck.
Ännu ett skitpass och just nu känns det tungt att någonsin springa mer. Får försöka peppa mig ändå, måste ju ha hamnat i någon slags svacka. Tycker det är så jäkla varmt, fast jag sprang ju förra sommaren också och nog var det varmare då. Hade aldrig med mig vatten då heller. Iofs så gick man ju också då, jag orkade ju aldrig springa i ett sträck då.
4km, 27:22 min, 6:49 min/km.

Kommentarer
Mamman flåsandes efter...

Pepp! ;-)

En sak till du kan tillägga: Förra sommaren hade du ingen som coachade dig, i år har du Garmin som triggar, och då ligger du på tider du inte gjort förr...

Det tar på kroppen och även om du haft en ofrivillig vilovecka, så har du också gått snabbt upp i längd och intensitet =tufft. Så det är säkert normalt med en svacka...

Läste i din Runners att vi ska skita i intervallerna så slipper vi få ont i rumpan, lät som ett bra förslag tycker jag, särskilt de alternativ till intervaller som föreslogs =mycket kuligare!

kramas, stå på dig, du är jättebra och duktig som du är!

Datum: 2010-06-18 Tidpunkt: 12:34:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0