Löpning 4km med fall :(

Jaha, en stukad fot är resultatet efter gårddagens löptur.
Jävla skit.
Det gick först så jävla tungt så jag trodde att jag skulle ge upp, men sen släppte det och gick hur bra som helst. Sprang i Gammlia-skogen och kom vilse, hittade en stig med rötter och stenar. Släppte för en sekund uppmärksamheten från marken och fallet var ett faktum. Skrapsår på knäna och hand, samt en svullen fot.
Kunde dock springa sista biten hem och det gick bra, kändes ömt men gjorde inte ont.
Väl hemma skyndade jag mig att kyla och sen linda. Men den blev svullen och det är den fortfarande idag.
Jävla skit. Jag som skulle springa intervaller idag...tror inte att jag kommer att kunna springa alls. :(
Den gör iallafall inte jätteont när den är lindad.

Siffrorna då:
Tid: 28:53 min
Distans: 4 km
Tempo: 7:11 min/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0