Löpning 3km

Sprungit idag. Motvind som fan och lite regn också. Trots detta så lyckades jag springa snabbaste tiden hittils på min gamla runda. Ganska roligt tyckte jag.
Första km gick segt. Uppför samt mkt motvind. Andra gick jättefort för att vara jag. Nedför. Medvind. Och sista gick halvtungt, sista biten uppför i motvind igen, men jag höll ändå ihop tempot någotsånär.
Känns ju bra.

Nu ska jag skutta iväg till tvättstugan igen. Sen ska jag nog slänga på en film.

Dagens siffror:
Distans: 3 km
Tid: 19 min 50 sek
Tempo: 6:29min/km

Kommentarer
jessica

Linskopparna (haha roligt ord!) finns på fargadelinser.com :)

Datum: 2010-06-13 Tidpunkt: 18:46:37
Blogg/URL: http://jesscia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0