"Långpass" 7,2 km

Sprang Mariehemsängarna runt, dock med två stopp för vattenpaus också gick jag den 6e km nedför Gammliabacken. Vill inte utmana foten för mycket direkt men den har kännts okej.
Dock var det väldigt kvavt, mkt varmare än vad jag trodde när jag kollade termometern, och det kändes som att jag inte fick i mig tillräckligt med luft. Snorade och halsen slemmade igen fort. Tror iofs att jag glömt ta Clarityn idag men om det påverkar så mycket vet jag inte..

Summa summarum så känns det kanon att ha fått till ett längre pass denna vecka som började så mörkt. Även om det  blev vattenpausar och gånginslag så kändes det ändå bra.

Siffror: 7,2 km, 56:20 min, 07:49 min/km.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0