F*cking Monday

Varför är det måndag igen, kan man inte hoppa över måndagar? Fruktansvärt hemsk dag..fast jag undrar om inte tisdagar är ännu värre? Suck.
Det gick bara inte att somna igår, jag var skitpigg. Trodde jag skulle vara trött eftersom jag jobbat ett dagpass igår men icke sa nicke. Jag var megaspeedad istället.
Somnade nog nån gång efter 00:30 skulle jag tro. Man är ganska trött vid 05:15 då..:(
Måste snabba mig nu, ska skjutsa hem Margit-missen.

Ha en bra måndag, jag önskar redan att den var slut!!

Kommentarer
Mamman o Margit

mmm det önskar vi också för en gångs skull, jag är megatrött och fasar för det lååååååånga passet idag, och Margit, hon vill mysa...

Nä, skutt iväg!

tack för "sytning" och skjutsning!

krama

Datum: 2010-06-14 Tidpunkt: 06:57:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0