Lite blondare, lite eeh..smartare?!

S och jag gjorde slingor på varandra igår kväll.
Jag var lite less på min gigantiska utväxt och tänkte att jag kanske skulle lyckas få till den själv. Dumt val. Skulle ha väntat och gått till Clip och A istället.
Utväxten är ganska mycket kvar. Visst den syns lite mindre om jag har benan rätt. Men inte om jag har benan som jag vill ha den. Och nu är resten av håret...riktigt blont. GAH! Det var ju inte så jag tänkte mig det..

Skit också. Menmen, ibland tänker man inte efter före också hoppas man på lite för mycket ibland. Så nu är det väl bara att leva med det...hihi.

Kommentarer
blurry

hihi nu måste du leva upp till din blondhet :) Hoppas ni får en bra resa hem och att vi ses snart igen! kommer sakna! kram

Datum: 2010-07-31 Tidpunkt: 15:09:25
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/
maria h

Du har så himla fin header! Hur har du gjort den? Vilket program coh så?

Datum: 2010-07-31 Tidpunkt: 19:23:24
Blogg/URL: http://legendier.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0