En kväll kvar

En kväll kvar, sedan helg. Sen dagvecka, 5 dagar, sen SEMESTER!!!
Gah vad det börjar närma sig nu. Och gud vad jobbigt det känns att jobba nu!! Om man bara kunde få sätta tiden på snabbspolning fram till semestern och sen helst trycka på paus så den aldrig tar slut. Det vore nått!!

Biltema öppnade idag. Mycket folk...men annars är det ju som en vanlig Biltema..och inte såg jag några öppningserbjudanden heller jag tycker det var samma priser som i Sundsvall jag..kanske är blind.

Nu är Margit på grönbete ;) Hon fick komma ut en stund innan det är dags att åka till jobbet..myskatten. Hon log minsann hopkurad i mitt duntäcke när jag kom hem från Biltema..hon kan ju inte tycka att det är varmt iaf ;)

Trött idag, väldigt trött. Sov läääänge. Och alldeles för varmt innomhus. Och slut på KAFFE!! PANIK!! gaah. hehe.

Nä, man kanske ska fixa i ordning lite innan jobb.

Soo loooong!

Kommentarer
Mamma Matte

Och jag vill ALDRIG behöva lämna bort henne, hatar varje sekund av det och efter den där kvällen jag var in för att hämta en grej och hon skrek efter mig...-aj...



Undrar hur detta ska gå i längden :-(



Men det är skönt att du och D-son finns, samt att jag har ett par till där hon trivs, sen får jag försöka hålla mig borta tills det är dags att hämta hem henne...

kramas

Datum: 2010-07-09 Tidpunkt: 09:10:26
Lamia

Snart börjar jag nog hänga dom och pynta hästarna...haha :D

Datum: 2010-07-09 Tidpunkt: 12:26:32
Blogg/URL: http://lamiamichelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0