Axamo 2,1 km + 4,7 km spåren

Jag och S drog iväg till Axamo och bestämde oss för att springa både 2,1km spåret och 4,7km spåret som vi sprang sist jag var här nere.
Promenerade en bit först som uppvärmning och sen sprang vi det korta spåret först, stannade till en stund vid bilen och drack lite vatten innan vi gav oss på det längre spåret.
Jag tycker att det gick fin fint idag. Jag hade kunnat springa det korta spåret en gång till faktiskt. Men jag kände att ljumsken började göra sig påminnd och ville inte heller låta S vänta på mig så det kändes ganska skönt att ge sig där.
Är lite konstigt att jag får ont i den ena ljumsken när jag springer längre sträckor. Har inte kommit på varför, och vet inte heller riktigt hur jag ska stretcha ut den, hittar inget sätt som gör att det känns som att det tar! Knepigt.

6,6 km, 47:12 min, 7:08 min/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0