Tung dag igår

Det gick tungt att jobba igår, jag var sjukt less och avskydde hela världen i princip. Men sen blev dagen bättre, jag och Fia gick nämligen och fikade på Waynes efter att vi lämnat in pappret åt mamma eftersom hon jobbade.
Det var så himla mysigt att sitta och surra och dricka gott kaffe. Det måste vi göra om vännen!! :)

Sen blev det ut till stallet, och sen hem och till mamma där jag fick äta middag. Svampsoppa, mkt gott!

Kom väl hem vid 21.30 eller så, tänkte dra ut och springa men bestämde mig för en vilodag då jag just då var helt slut och väldigt trött. Naturligtvis piggade jag sedan på mig, kom i säng vid 12 och låg sedan och snurrade runt halva natten kändes det som.
Dödstrött idag!! Vill bara dö! Eller rättare sagt, sova!

Men idag SKA jag träna. Tror jag ska dra ut och springa före jag åker till Ravve. Det lär väl kännas hemskt motigt annars om jag ska göra det efter stallet.

Borde åka på banken också, undrar om jag orkar hinna det idag?! Hmm...

Kommentarer
zaq

thx för igår!



Du, kan du höra med S om hon glömt leverera muggarna till B? Hon har liksom inte fått dem ännu....

Datum: 2010-01-12 Tidpunkt: 22:45:13
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0