Trött!

Jag är megatrött idag. Gick och la mig alldeles för sent igår och vaknade vid 03.25. Suck. Var inte så glad sen när väckarklockan ringde och jag skulle släppa ut hästarna.
Men jag hade J till hjälp så det gick smidigt och snabbt faktiskt. Skönt!
Nu har jag snart tvättid så jag måste ta och sortera tvätten. Tråkigt.
Sen hade jag tänkt mig att träna, och kanske åka skridskor ikväll med J&P. Blir roligt. Har inte åkt skridskor sen förra året!!
Just ja, skulle ju höra om mamsen ville hänga med på myrorna också, ska ta och ringa henne. Nu är hon ju garanterat vaken, så mkt som klockan blivit.
Jag som skulle sova när jag kom hem från stallet. Det blev visst inte så. Lika bra det, då kanske jag går och lägger mig riktigt tidigt ikväll i stället!

Kommentarer
Mamman

Lycka till...



Jorå, vaken och ute på prommis, tack för att jag fick följa till Myrorna och tack för lånevinet, det sitter så bra så, @ går omkring och småler ;-) snart börjar jag sjunga, få se om han är lika glad då -hihihi!

Datum: 2010-01-16 Tidpunkt: 17:52:56
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0