Trettondagen

Dagen började med att jag naturligtvis lyckades försova mig! Sen ville inte värmen i bilen fungera. Självklart när det är jättekallt ute! Lånade Pappas bil, stort TACK!
Sen vidare till B-byn för att umgås med min fina S. Mysigt vännen! God mat och goda kakor ;)

Hämtade lillebror och Krajna hos Paps och skjutsade lillebror till Mamma. Krajna ska vara hos mig till fredag för då vänds kosan neråt igen!

Nu är jag jättetrött och ska ta och hoppa i säng, med förhoppningen att jag ska lyckas kliva upp tidigare imorgon och vända tillbaka på dygnet lite! Hoppas att jag lyckas!

Kommentarer
zaq

hm... äru vaken?! ;-)

Datum: 2010-01-07 Tidpunkt: 11:40:39
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0