Lagat mat

Tror jag börjar gilla det här med nattlig matlagning ;) Ännu en gång har jag lagat mat mitt i natten, haha.
Men det är ju så, ibland kan jag få ett ryck och då är det lika bra att passa på, för annars blir det inte gjort alls.
Så nu har jag 5 st matlådor med köttfärssås som står och svalnar på bänken.
Trevligt!
Hoppas att jag får lust/ett ryck imorgon också, att laga lite mer mat. Är så himla skönt att ha inför kvällsveckorna, bara att ta ur frysen direkt till jobbet.
Och när det blir långa dagar hos Ravve är det också skönt att kunna komma hem och värma mat i stället för att ställa sig och laga den när man är så hungrig så det bara snurrar i skallen.

Så jag tänkte försöka vara duktig och göra lite olika matlådor så jag har. Sist hade jag ju gjort massa matlådor, dock var det samma recept, fast kyckling i en och kotlett i en, och tillslut var jag så less på dom att jag verkligen inte klarade av att äta dom!! Iofs så var det ju också för att de inte var lika goda som pappas, hans blir mycket bättre!

Imorgon funderar jag på att göra något av laxen som jag har. Får se vad jag hittar på, blir nog nått enkelt, men ska iaf göra så jag har matlådor!!

Kommentarer
zaq

Glöm inte omelett m stuvning jag nämnde...

Datum: 2010-01-02 Tidpunkt: 09:45:22
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

Datum: 2012-01-13 Tidpunkt: 00:05:07
Blogg/URL: http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0