Hamburgare ftw!

Ah, precis ätit middag. Blev hamburgare igen! ( :O ) Men det är ju så gott, och jag har liksom fått en hang up på hamburgare just nu. Tror inte att det skulle vara lika gott att äta typ Maxburgare varje dag, men det är så himla gott att äta hemma. Helst såna som finns på typ Ica och ibland Coop, såna som är 4 st i en förpackning färdiga att stekas liksom. De är mkt godare än de frusna. Aaah, me like snabbt och lättlagat.

Nu har jag ett bröd i ugnen som jag bakat. Får se om det blir bra och smakar gott. Började ju inte så bra, jag spillde ut sesamfrön över hela köket(=typ sesamfrön i hela lägenheten). Sen råkade jag ha för liten skål och sen funderar jag om formen är för liten också. Men det lär ju märkas. Det är alltid nått som går åt skogen när jag bakar/lagar mat.

Jo när jag skulle steka hamburgaren så upptäckte jag att alla stekspadar var i diskmaskinen som gick för fullt. Kom på den genialiska idén att använda osthyveln. Brände mig lite på handen men annars gick det vägen :P

(okej, det är 7e gången på 8 dagar som jag äter hamburgare. Men det är lungt, jag kommer inte få skjörbjugg för det. Jag har ju faktiskt ätit hos mamsi också!)

Kommentarer
zaq

mmm... åsså ägg på det... Vad månde det bliva sen? ;-P

Nu blir det kyckling och ris här, sen kaffe och sen, -sen blir det fasta :-(

Datum: 2010-01-25 Tidpunkt: 19:19:01
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Jocke

haha snart kommer du att se ut som en hamburgare ;)

Datum: 2010-01-26 Tidpunkt: 17:33:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0