Det blev inget mer

Nä, det blev inget mer. Fast jag var så sugen.
Insåg väl att det kanske inte är så bra att fara och spela innebandy direkt efter att man sprungit. Det skulle bara ha blivit stressigt och jobbigt, och jag tror nog att jag inte ska stressa.

Nu sitter jag i stället och funderar på vad jag ska äta till lunch. Jag är inte sugen på nått alls just nu! Trist. Det är sånna dagar man önskar att man kunde ta en tablett och sen var man mätt. Jag hatar att laga mat, och ännu värre är det när jag inte kan komma på någon maträtt jag är sugen på.

Kommentarer
Bokmalen

Vi gör "raggmunk i ugn" idag. Enkelt, snabbt å smidigt!! ;) Å ofta har man ju potatis, mjöl, mjölk, ägg å bacon hemma!??! Eller ja, vi har det ofta hemma i alla fall... Ett litet tips bara. Tror att jag har ett recept på min blogg!??

Kramen, Maria

Datum: 2010-01-21 Tidpunkt: 13:01:29
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Akilles matte

Bara vi överlever de första dagarna utan att hästarna drar till skogs eller river stallet, så kommer det bli superskönt att ha hästarna på gården ;) Visst, mer jobb, men såååå härligt att bara gå ut när man känner för det - inte behöva sätta sig i bilen och brumma iväg.



Haha, ja det känns att man inte är lika vältränad i ridningen som förr om åren! Visserligen har jag 2 hästar, men då en är ung och en är gammal så rids de ju inte för fullt någon av dem.

Datum: 2010-01-22 Tidpunkt: 07:13:37
Blogg/URL: http://akillesafpan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0