Blommlanne

Ja idag har mamma och jag tagit oss en tur till blommlanne (Blomsterlandet). Jag trodde faktsikt inte att jag skulle hitta nått alls men det gjorde jag. 4 st blommor med krukor kom jag hem med, och nu har Mamma och Margit planterat om dom åt mig.
Hoppas dom passar där jag tänkt mig att ha dom. Jag gillar blommor, men jag har dålig hand med dom. De flesta brukar dö...
Så nu hoppas jag att de här överlever, för det blev ganska dyrt.

Men förhoppningsvis fint :) och jag gillar rosa, svart och bling-bling ;)

Träffade en arbetskompis i kassan också :)

Nu väntar jag på att lillebror ska duscha färdigt, lovade att skjutsa han till Ålidhem så han kan handla chips och cola, om han bar ut blommorna till min bil ;) Men då ville han duscha först :P
Fick en Margit i knä´t så det gör ju inte så mycket att vänta då!

Kommentarer
Mamma

Tack för sällskapet och hjälpen, hoppas du fick fint i förnster och rum, jag blev nöjd med mitt iallafall!

Kram-kram

Datum: 2010-01-23 Tidpunkt: 11:10:15
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Paps

Glöm inte att vattna !

Datum: 2010-01-23 Tidpunkt: 11:29:23
Beffa

Tack själv Mamma :)



Paps: ska skriva en påminelselapp!! :D

Datum: 2010-01-23 Tidpunkt: 12:36:51
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0