Veckans träning v.6

2 löppass
3 ridturer

Veckan har väl varit sisådär tycker jag. Tråkigt att jag ska vara så seg så jag både missade ett spinningpass och en joggingrunda.
Men med tanke på hur foten känns idag var det kanske lika bra. Nått är fel på min fot, och jag har ingen aning om vad det är. Det verkar dyka upp efter att jag har sprungit, men känns ingenting under tiden jag springer. Det kommer några timmar senare..
Bara den ena foten, och jag märkte i förra veckan när det var så tungt att springa, att jag satte i den foten annorlunda motför den andra också. Kan det vara skorna? Jag har haft de länge, men bara sprungit i dem sen i somras. Hmm, jag vill då verkligen inte sluta springa iallafall.

Kommentarer
Sofie

Mycket möjligt att det är skorna gumman, springskor är färskvara(eller dämpningen iaf) och egentligen borde det vara bäst före datum på skor. Så man ska aldrig köpa springskor på rean heller för då är redan dämpningen gammal och de håller inte alls speciellt länge.. Hoppas vi kan ses något i veckan :)

Datum: 2010-02-15 Tidpunkt: 10:43:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0