Spinning 40 min

Idag blev det ett spinning 40 pass med Fia. Hon fick äntligen inviga sina nya spinningskor!
Det var ett roligt pass med en instruktör som jag kört mycket för tidigare, så jag visste ju att han brukar vara bra.
Toppen kom ju när han körde Nomy-Cocaine. Helt underbart!! Då blev Beffa extra pepp.
Svetten fullkomligt droppade och skönt var det. Kändes väldigt kort idag, jag som tyckte att det kändes så himla jobbigt innan och var då glad att det bara var 40 minuter. Nu hade jag nästan velat köra 55.
Men, jag kände av mitt vänstra knä under passet så det var nog bra att det var kort. Brukar bli så ibland när jag inte kört spinning på länge. Just nu är bägge lite ömma. Men det brukar gå över och ju mer spinning jag kör, dessto bättre brukar det kännas.

Nu borde jag bege mig in i duschen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0