Sleeping on the soffa!

Vaknade på soffan imorse och visste inte riktigt vars jag var. Kom inte ihåg att jag somnat där igår. Och inte vaknat en enda gång under natten!
Skönt!

Har haft How I met your mother-marathon hela dagen, så skönt att bara ligga i soffan och slappa. Verkar ju inte direkt vara något trevligt väder ute, så jag stannar hellre inne.
Måste dock iväg och handla, så ut en sväng ska jag ju tyvärr. Suck!

Jag har träningsvärk från igår, så uppenbarligen kan man träna hemma utan vikter. Haha! Har ont lite överallt idag, men framförallt i ben och bröst. Tror triceps också känns lite, hehe. Nice!

Men idag blir det vilodag, jag orkar inte ta mig iväg någonstans. Är för trött och för less och vaknade med ont i skallen också så det får vara.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0