Segast i universum

Jag är så seg. Jag borde ha varit ute i stallet för längesen, annars blir det så stressigt innan jobbet och jag hinner inte göra något annat än stallet.
Men jag var toktrött imorse vid 9-tiden, trots att jag knoppade i säng vid 23 igår och somnade på stört. Jag har alltså sovit 10 timmar och knappt hört väckarklockan?! Wtf, jag orkar inte vara trött och seg.
Pimplar kaffe nu och efter en dusch och kaffe så känner jag mig lite mer människa iallafall, så jag ska börja dra på mig kläderna och bege mig ut till stallet. Det är ju så härligt väder också!

Veckan bjuder på simning med Mami, eventuellt besök av Papi, och ridning såklart.
Funderar på om jag ska köra lite spinning/crosstrainer istället för att springa den här veckan, och se om foten mår bättre av det!

Nej, nu är det bäst att hälla i sig kaffet och dra på sig kläderna, annars kommer jag sitta här tills imorrn!!

See yaa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0