Kondition: Simning

For som sagt och simmade med mamma, har aldrig varit på simhallen tidigare.
Kändes mycket äldre och "skabbigare" än Iksu. Även om det skulle vara skönt att ha så nära till gymmet, så är det ju trevligt om det känns fräscht också.

Mamma kunde inte simma för hon hittade inte sin flytväst och det gick inte utan, så det blev bara jag som simmade.
Så det blev 30 minuter(15 bröstsim, 15 ryggsim) och om jag räknade rätt, 0,6km.

Var väldigt skönt iallafall, och man fick upp pulsen.

Har bestämt att jag ska försöka att inte springa den här veckan, så foten får vila. Det blir ju iofs en del springande på innebandyn men det är ju inte riktigt samma sak som att springa på löpband eller ute iallafall.

Vi avslutade med en stund i bastun, men vi glömde den obligatoriska apelsinen! Skämmes på oss, nästa gång ska den med! ;)

Tack Mami!

Kommentarer
Mamma

tack själv goaste, och nog har du gjort ett bra jobb med kroppen, sorry att jag inte hade några bröst att ge dig ;-)

Något annat i kroppsväg fick du inte heller av mig, du vet man får inte bestämma!

Ja, det ska vara håret då, fast det kanske kommer från far din för han hade tjockt hår också vet du ;-)

-nästa gång blir det bappelsin!

Datum: 2010-02-17 Tidpunkt: 18:31:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0