Ingen träning, dumma kropp

Den inplannerade träningen blir inte av idag.
Jag var oförsiktig när jag åt frukost och fick ett sånt där illa-mående ryck igen. Fruktansvärt jobbigt. Fick lägga mig på sängen, försiktigt dricka vatten, knapra mandlar och blunda.
Nu känns det bättre, men i stället hinner jag ju inte i tid till spinning-passet jag tänkt köra.
Så jag får helt enkelt försöka hinna träna ikväll när Paps åkt, eller bara köra ett pass imorgon.

Den här gången var det nyponsoppa med grädde som utlyste det hela. Tidigare i veckan var det kaffe med grädde.
Så jag börjar tro att grädde inte är något för mig, tidigt på morgonen. Suck.

Skitkropp.

Kommentarer
Mamma

Kan ju vara så, du har ju alltid haft svårt för grädde, särskilt den hårdvispade...

Datum: 2010-02-21 Tidpunkt: 18:52:28
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0