Cardio: Löpning 3 km

Ojaa, jag tog mig ut på en runda tillslut. Det satt långt inne men det är tur att man är tjurig ibland, nu är jag så himla supernöjd och endorfinhög så det är riktigt, riktigt skönt!
Sprang i ett högre tempo från början än jag brukar så jag slog av på takten lite eftersom jag tänkte att jag inte skulle orka hela vägen annars. Försökte springa snabbare när det var plant och nedför i stället. Mkt bättre underlag den här gången och kände inte av foten något alls. Fick ha den lindad tors-lör så det kändes bra. Vet inte vad det var med den men ont har den gjort.
Blev ny "rekordtid" den här gången också, roligt! :)

Lite siffror:
Tid: 20 min 31 sec
Total sträcka: 3.03 km

Hastighet: 8.86 km/h

Tempo: 6 min 46 sec/km

Kommentarer
Mamman

När du känner du har tid och pallar så kommer jag (och @ om det passar) och springer med dig runt den där längan jag pratade om tidigare... Om du vill förstås?!

Vi gick den i det fina vädret imorse och det var så himmelskt skönt!

Vårruset nästa!

Datum: 2010-02-14 Tidpunkt: 16:20:27
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0