Beffa-Mami flumm, i love you!

Idag har Mami och jag varit till Yttertavle ägg och handlat massa ägg. :) Nice att fylla på förrådet lite ;)
Sen drack vi kaffe hos Mami och jag fick middag(TACK!) och sedan fick mamma köra och vi drog iväg till Ersboda.
Det måste ha varit den roligaste bilturen på länge, snacka om flummiga och gud vad vi skrattade!
Tack världens underbaraste mamma för jag blev faktiskt pigg igen efter att ha skrattat och flamsat med dig. Mys! ♥

Dessutom fyndade vi träningslinne från Nike på Stadium. Det blev ett rosa för mig! :)


"Det är nått fel som är trasigt på dig" Haha, mammas kommentar till att jag lyssnar på Kristet Utseende bla. :P
Du är söt!! ♥♥♥

Kommentarer
Mamman

hmmm... älskar dig jag med ;-) Tack för sällskapet, de tär alltför sällan bara!



Kram-kram...

Datum: 2010-02-13 Tidpunkt: 09:10:48
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0