Springsug

Nu börjar jag vara riktigt springsugen faktiskt. Måste ju passa på medans suget infinner sig och vädret är okej.
Så när jag kommer hem ska jag minsann ut och springa!!
Min utmaning får jag nog lägga åt sidan trots allt eftersom det inte blev nått spring förra veckan. :(
Ska kämpa på och se hur mkt jag kan få ihop, men 25km på 4 dagar är ju lite väl mycket. Antar att jag inte hinner springa på nyårsafton. Och även om jag hinner det så är det mycket, för jag lär ju inte vilja springa varje dag kanske..
Får väl se hur det går. På 4 pass blir det lite mer än 6 km/pass och det borde jag egentligen kunna klara.

Nu funderar jag och Paps på att ta en promenad med Krajna. Vore mysigt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0