Morgonjogg



Jogg var väl kanske egentligen att ta i, eftersom tempot blev typ långsammast ever. Men först gick det okej att springa, jag var stel i rygg och höfter men det gick ändå bra. Sen fick jag promenera för det var oplogat och gick inte alls att springa, hann bli kall och fick det jobbigt att komma igång igen. När jag väl var framme vid spåret vid slalombacken så var det inte skottat på hela vintern.
Bara att pulsa med andra ord. 1 km tog typ 14 minuter!! Så jag var trött i benen och frusen när jag äntligen var på plogad/skottad mark igen.
Kämpad igång benen men fick blanda promenad-jogg friskt för att tillslut ta mig hem.

Är ändå impad över mig själv, jag tog mig ut med kräm+mjölk i magen, hade inte väntat en evighet efter det, det var ca -11 när jag stack ut och -13 när jag kom hem igen.
Och dessutom så pass många km på 2 dagar! Wohoo! Tillslut fixar jag nog att springa allt trots att det är vinter. Men det går väldigt mycket tyngre nu.

Vila imorrn då, ja iallafall från löpningen. :)

6.17km, 57.08min, 9.16min/km

Kommentarer
Bokmalen

Mycket bra gjort!! Inge kul att bli kall. Hoppas mameluckerna funkar!!

Kramen, Maria

Datum: 2010-12-28 Tidpunkt: 22:57:26
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0