-25

Äntligen den 23e hos Paps!
Var väl här vid 11.30 eller så, hann med en snabbhandling och uthämtning av paket innan också. Typsikt nog måste jag försöka byta en tröja, den passade inte alls på mig, och jag tror inte den kommer passa även om jag tar en större storlek. Fel modell helt enkelt.
Iallafall så har det nu julpyntats och möblerats om och torkats bänkar och bytts gardiner och grejjats. Som det ska vara! ♥
Snart kommer lillebror och hans M och då ska vi äta middag, sen ska granen kläs, det ska dammsugas+torkas golv och mattorna ska in i köket. Sen är det bara knäck+fudge+ julskinka kvar!

Wohoo!!

Jag älskar julen....(men jag saknar min Dutt)

-25 grader ute nu och kallare verkar det bli. Mys.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0