Veckans träning v.34

ca 13km löpning fördelat på 3 gånger, dock 2 gånger samma dag.

Det blev ju lite mindre löpning än tänkt denna vecka, dels för att jag lagt in ett backintervallpass(som jag tänkt fortsätta med) samt pga. jag är sjuk nu.

Suck.

Kommande vecka får jag nog hålla mig till att på sin höjd gå lite promenader..eller kanske cykla. Vågar definitivt inte springa med tanke på hur förkyld jag är. Hoppas bara att det inte blir värre, har ingen lust att behöva vara hemma från jobbet...

Kommentarer
Mamman flåsandes efter...

Du kommer igen och du gjorde en bra presatation på Bellman. Inte många som skulle fortsätta med dina fötter, fotleder coh knän. Men du försöker, och kämpar och letar lösningar, det är bra!

Kramar i massor, du är så duktig!

Datum: 2010-08-30 Tidpunkt: 23:28:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0