Skavsårspass

Paps och Krajna har ju varit hos mig sen igår, så idag när jag fått tillbaka Garmin gav vi oss ut på en långtur. Visste inte riktigt vars jag skulle springa men ville inte springa allt på asfalt så begav mig mot I20. Tänkte först att jag kanske skulle springa 5km spåret 2 gånger men det verkade tråkigt så jag sprang efter vägen som går in i skogen där. Kom fram där jag vek av åt ett annat håll när jag sprang från regementet sist, så jag fortsatte på vägen mot regementet men det blev ju så mycket kortare än vad jag trodde, så tog en liten svängom till på vägen hem. Då blev det också för kort så jag fick springa lite kringelikrokar också, innan vi tillslut var hemma.
Skavsår på bägge fötterna på det vanliga stället, och en trött vovvsing gjorde att det blev lite promenerande under de sista 3km. Men ändå blev medeltempot helt okej för ett långpass ju! Glad. Min andra mil, wohoo!!
Nu ska det bara bli fler och lite snabbare, gärna lite mindre skavsår också tack.

10 km, 1:14:22h, 7:26min/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0