Plugg plugg plugg

Sådärja, mitt i natten så är tentan äntligen hopskriven och ivägskickad. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att det inte är alltför mycket som behöver göras om. Hade en hel del frågetecken men som tur är har man ju tex. en lillebror att fråga :)
Dock så känns det som att svaren på en del frågor var för enkla för att de skulle vara rätt, men så har det ju kännts tidigare också och då har jag ju faktiskt bara inte trott på mig själv för jag har ju fått godkänt.
Blir spännande att se hur mycket som ev. måste göras om, jag hoppas att man får chansen att göra det isåfall. Och att man inte glömt bort på tok för mycket.
Nu ska jag ta mig i säng och sova med en mjuk och len Margit. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0