Nybakt bröd

Det gick bra att jobba igår. Eller bra kanske var att ta i, det kändes som vanligt när man väl pushat sig själv att gå och byta om och nu är det nästan som att man aldrig haft semester..
For hem lite tidigare, det var skönt för jag var så trött och det jävlades så jag kunde ändå inget göra.
Fick ett ryck och ringde mamma och frågade om jag fick sova hos henne, hon trodde nog att jag hade sett det här men det hade jag faktiskt inte, jag saknade bara henne och Margit♥

Så imorse fick jag nybakt bröd till frukost och gosa med en söt, pratglad Margit. Och surra med mamma förstås!
Sen promenixade vi till Ålidhem och handlade, också åt vi lunch ihop innan det var dags att fara på jobbet igen.
Tack mami! ♥

Nu har jag fruktansvärda skavsår, dels för att jag inte hade några sockar när vi promenerade till affärn, och dels från allt gå-och-stå på jobbet idag. Det kändes som att mina fötter var 3000 grader, trampdynorna (heter det så på människor?) bara brann. Suck.
Fick knappt på mig mina egna skor när jag skulle fara hem. Och ändå har jag försökt plåstra tårna. Har snart plåster på alla tår..bläääk.
Jag måste prova att beställa nya skor på jobbet och se om det gör någon skillnad. Det måste ju vara någon kant i skorna som gör skavsåret på tårna iallafall, det under trampdynorna är ju för att det blir för varmt typ så det är väl svårt att komma ifrån...

En äggmacka på mammas bröd, lite surf och sen i säng!
Natti...

Kommentarer
Mamman o Margit

Det var bara mysigt med lite nattligt sällskap, och trevligt med en "gå-på-affärn-kompis" som är van att gå på affärn med mig, dvs att det sker i 100-knyck ;-)

kramas..

Ps.

snart finns det mer bröd att hämta!

komsi-komsi...

Datum: 2010-08-18 Tidpunkt: 12:05:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0