Jag vill hem nu!!!

Blääk vad jag är less. Sitter på Arlanda. Ätit lunch/middag whatever. Mat iaf. Planet går 17. Fia ska hämta. Sötvän! Saknar..♥

Längtar hem som en tok, sjukt ont i mina fötter som har skavsår typ precis överallt. Hostat så jag har träningsvärk i magen. Blääk. Uuuh, jag vill inte vara sjuk. Det är tråkigt. Jag vill träna..å kunna andas genom näsan. Haha.

Trött som tusan är jag också..fast man i princip bara suttit och väntat, väntat, och väntat lite till..

Jag har iaf klippt mig! :) Lite mindre slitet nu..lite kortare också tyvärr :P

Jaja, ska väl gå till gate´n om ett tag. Fördriva lite tid tills dess...see you!


Kommentarer
Sarah

hej gummsilummsan! Saknar dig. Hoppas du blir frisk snart. Var har du varit i helgen? Krya på dig. megakramar!!

Datum: 2010-08-29 Tidpunkt: 18:29:11
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/
Mamma

Klippt!?

Kortare?!



Näää?



Ses sen, på med snickarbrallorna!

Datum: 2010-08-30 Tidpunkt: 00:11:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0