Inget vidare mysväder direkt

Packning pågår. Men vädret är inte det bästa direkt?

Jag kunde inte sova inatt. När jag nästan höll på att somna kittlades det på armen och när jag kollade var det en spindel som sprang iväg. Jag är förvånad att jag inte skrek. Men det blev lite lätt svårt att somna efter detta.
Vaknade före klockan imorse, av Margit, eller av mig själv. Kl 08:15. Och låg nog vaken till 03:30 typ.. trött!

Aja, ska hälla i mig sista kaffet och stoppa in Margit i buren. Väldigt morgon pratande Margit.

Kommentarer
Mamman

Jodu, snacksalig är henens nya namn :-/ lite väl pratig emellanåt...



Hade jag anat detta, aldrig att jag kastrerat då...

Datum: 2010-08-04 Tidpunkt: 16:01:00
Anonym

åh kevlarsjäl är så finfinfinfin!!! har du någon bild på din tatuering ? :)

Datum: 2010-08-05 Tidpunkt: 18:13:32
Blogg/URL: http://modemix.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0