Hemma..helg!

Hemma och just slängt i mig lite mat innan det bär i väg mot stallet. Känns roligt men samtidigt är jag jättestressad fast jag egentligen inte riktigt vet varför. Kan kanske vara att jag vill hinna så mycket ikväll, samtidigt som jag vill dega i stallet. Morr. Dålig planering av mig, jag skulle ha sprungit igår så kunde jag ha packat imorrn och varit i stallet hur länge som helst. Jaja, jag hinner nog hem innan det är så mörkt att jag inte kan springa i skogen, för det är det jag vill!! :)
Fick bråttom, bråttom från jobbet, höll på att glömma stackars T som skulle åka med mig hem. Tur hon hann ikapp mig, fick ju dessutom en väldigt bra anledning att åka hem och käka mat då, för då var jag ju nästan hemma. Hade blitt ännu mer stressad om jag skulle ha åkt till stallet och varit hungrig. Haha. That´s me.

Iaf, skönt att vara ledig imorgon, jag vaknade imorse, såg på klockan halv 7!!! Panik, upp ur sängen, börjar grejja runt urstressad, kommer på att T ville åka, tänkte jag måste höra av mig å säga att jag försovit mig. Då får jag sms från T, och börjar sansa mig lite och ser klockan. 5.30 var den. Jag hade bara försovit mig en kvart.... :D dagens knäppaste. En trött beffa på morgonen gör knepiga stuffs och ser dåligt :P

Kommentarer
Tina

Fniss ja jäklarns om du hade glömt mej :) Vi ses imorgon pigga och raska.

Datum: 2010-08-26 Tidpunkt: 15:25:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0