Löpning 3km

Idag fick jag sällskap av mamma under joggingturen. Det var roligt.
Sist vi sprang tillsammans så älgade ju hon iväg och jag blev långt, långt efter..Det är nog en 5-6 år sen iofs, men ändå ;) Nu sprang vi bredvid varandra. Roligt!!

Det gick ganska tungt första biten idag, sen kändes det lätt, men på slutet var det sjukt jobbigt. Trodde inte att jag skulle överleva hela vägen hem. Nu börjar det slemma i halsen igen..suck. Kan det vara pollen-känning?! Don´t know, men det är iaf sjukt irriterande.

Dagens siffror:
Tid: 20 min 31 sec
Total sträcka: 3,03 km
Hastighet: 8.86 km/h
Tempo: 6 min 46 sec/km

Kommentarer
Mamman flåsandes efter...

Bhä, hrmfl...

Vi sprang int brevi hela tiden, jisses, jag hamna ju på efterkälken, stånkandes och stönandes i ditt kölvatten... Det såg ju hur lätt ut som helst för dig, jag känner mig som en flodhäst som hamnat helt galet!

Datum: 2010-04-13 Tidpunkt: 18:32:58
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
blurry__

Huvva, låter inte bra med slemmandet. hoppas att jag inte skickade med nån bacilusk hem med dig. saknar min boll! ses snart! kram

Datum: 2010-04-13 Tidpunkt: 22:34:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0