Löpning 3,5km

Bestämde mig för en ny runda idag, börjar vara lite less på den jag alltid springer och den kändes så himla jobbig!! Så jag kollade ut en runda på ca 3,5km som jag tänkte att jag skulle prova. Tänkte att orkar jag inte så får jag väl stanna och gå i stället men det är ju bara 0,5km längre än den vanliga så jag hoppades att jag skulle klara det.
Och det gjorde jag, stannade inte en enda gång och det gick så himla lätt idag!! Inte ens där det var grovgrus behövde jag stanna och gå utan jag kunde bara springa på.
Visst, det blev inget supertempo direkt, men det blev ju längre i stället och det kändes jättebra!
Invigde mina nya byxor, tröja och strumpor. Skönt!!

Dagens pass i siffror:

Tid:
24 min 51 sec
Total sträcka: 3.55 km
Hastighet: 8.57 km/h
Tempo: 7 min/km

Kommentarer
Mamma

Jippi, så bra gumman, håll ut du är så duktig! Mitt dagspass gick skit, men så har jag ju rört på mig utav bara glädjen så enormt mycket så kroppen är väl aningens trött!

Datum: 2010-04-18 Tidpunkt: 18:57:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0